Verkkokaupan sopimusehdot
Verkkokauppa
Honkasen Puutarha Oy (Tiihalantie 21, 36270 Kangasala, 0695246-7) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksiin Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotetiedot
Pyrimme aina tekemään kimput tai asetelmat kuvien mukaisiksi, mutta mikäli vuodenajasta, sesongista tai muusta vastaavasta syystä tilaamiasi kukkia ei ole saatavilla, saat tilalle parhaiten vastaavat, samanarvoiset kukat.
Huomioi, että toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille tehdyt kukkavälitykset saattavat poiketa huomattavastikin kuvissa esitetyistä. Koska toimittajana on paikallinen kukkakauppa, lopputulokseen vaikuttavat niin kukkakaupan valikoima, vuodenaika kuin toteuttavan floristin tyylikin.
Ostoskori
Kun olet siirtänyt tilaamasi kukat ostoskoriin, voit vielä siellä muuttaa kappalemääriä tai perua tuotteen. Ostoskorista näet mitä olet tilaamassa.
Tilaajan ja vastaanottajan tiedot
Täyttämällä tilaajan ja vastaanottajan tiedot huolellisesti varmistat, että tilauksesi toimitetaan oikein. Puhelinnumero vastaanottajalle on välttämätön. Voit myös antaa lisätietosarakkeessa ohjeita floristille tai lähetille.
Toimitustavat ja kulut
Voit valita haluatko noutaa kukat Honkasen Puutarhan toimipisteistä tai voit antaa meidän hoitaa kuljetukset.
Nouto Honkasen Puutarhan toimipisteistä 0€
Kuljetukset 17,50 € / osoite (ma-pe, ilman aikarajoitusta)
Aikakuljetukset sekä la-su 35€ / osoite
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan omista liikkeestä ainoastaan Pirkanmaalle.
Tilauksesi toimituskulut näet myös toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.
Maksutapahtumat
Paytrail maksu verkkopankissa.
Maksu pankkipainikkeilla tapahtuu verkkomaksuna Paytrail -maksupalvelun kautta. Paytrail -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Paytrail on Paytrail Oyj:n (2122839-7) ylläpitämä palvelu.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrail Oyj:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!
1.2. Paytrail maksu luottokorteilla. Maksuja voi tehdä kaikilla Nets Oy:n (ent. Luottokunta) korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Paytrail -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Nets Oy:n sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.
2. LASKUTUS on mahdollista ainoastaan niille yritysasiakkaille, joilla on sopimus kanssamme. Mikäli et ole laskutusasiakas, ole yhteydessä ennen tilauksen tekoa. Laskutuksesta perimme 5 €:n käsittelymaksun.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä
Hinnat
Verkkokaupassa olevat hinnat koskevat ainoastaan verkkokaupasta tilattuja tuotteita ja palveluja. Myymälöissä olevat hinnat saattavat poiketa näistä.
Viallisen tai vahingoittuneen tuotteen palautus
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa tai sen laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta tehtävä heti toimituksen tapahduttua reklamaatio. Koska kyseessä on elävä materiaali, emme voi huomioida myöhässä saapuneita reklamaatioita. Mikäli laatuongelma on meistä johtuva, toimitamme veloituksetta uudet kukat vastaanottajalle.
Annettujen tietojen oikeellisuus
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Honkasen Puutarha Oy ei ole vastuussa, mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille asiakkaan mahdollisesti antaman virheellisen tai puutteellisen osoitetiedon, ovikoodin tai puhelinnumeron vuoksi. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, ei Honkasen Puutarha Oy palauta tuotteen ja kuljetuksen hintaa asiakkaalle, eikä korvaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa.
Tilauksen peruuttaminen
Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, onnistuu se vuorokausi ennen toimitusta kuluitta. Maksupalautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti. Tuotteet valmistetaan aina asiakkaan tilauksesta ja toivomusten mukaisesti, mistä johtuen tuotteita ei välttämättä pystytä myymään edelleen ilman huomattavia tappioita, tuotteilla ei näin ollen ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta.